Verzending en Retourneren

Verzending
Wij verzenden uw bestelling gratis vanaf €199,- (alleen binnen NL).
Verzendkosten
Binnen Nederland: €4,99 per bestelling
België en Duitsland: €12,95 per bestelling
Alle bestellingen worden vanuit ons kantoor in Nederland verzonden met een Track & Trace-code. Voor een veilige bezorging vragen wij bij ontvangst een handtekening.
Omdat onze sieraden grotendeels met de hand worden gemaakt en sommige items speciaal op bestelling, hanteren wij een verzendtermijn van 5 werkdagen. voor handgemaakte sieraden en een verzendtermijn van 3 dagen voor de overige sieraden.
Voor de zekerheid zetten we niet de naam van Mrs Ellis Jewelry op het pakket.
Geschatte levertijd na verzending:
Nederland: 1-3 werkdagen
België en Duitsland: 2-5 werkdagen
Track & Trace
Alle bestellingen worden voorzien van een Track & Trace-code.
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met de Track & Trace-code. (U kunt de spamfolder controleren wanneer u de e-mail niet ziet.)
Extra informatie
Mrs Ellis hanteert de grootst mogelijke zorgvuldigheid bij het ontvangen en verwerken van bestellingen. Als plaats van levering geldt altijd het adres dat u bij uw bestelling heeft opgegeven. Bij ontvangst is een handtekening vereist. Als u niet beschikbaar bent op het moment van levering, wordt het pakket doorgestuurd naar een DHL-servicepunt.
U ontvangt hierover een melding met verdere instructies.
Het is belangrijk dat u het correcte en volledige afleveradres invoert bij het plaatsen van uw bestelling. Mrs Ellis is niet aansprakelijk voor vertraagde of niet-bezorgde bestellingen als gevolg van onjuiste of onvolledige adresgegevens.
Als u meerdere artikelen tegelijkertijd bestelt, verzenden wij direct de artikelen die op voorraad zijn. Al onze artikelen zijn custom-made en hebben daarom een levertijd van 7 dagen.
Retourneren
Bij Mrs Ellis hopen we dat u tevreden bent met uw aankoop. Maar we begrijpen dat het soms voorkomt dat u een bestelling wilt retourneren. U kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor de koper.
Onderstaand leggen we uit hoe u eenvoudig uw bestelling kunt retourneren:
1. Meld uw retour aan via onderstaand contactformulier en vermeld hierbij onderstaande informatie:
* Naam
* Adres
* E-mailadres
* Telefoonnummer
* Bestelnummer
* Datum van de bestelling
* Designnummer
* Aantal artikelen dat retour komt
* Reden van retour
2. Pak uw retour goed in
Als u besluit uw bestelling te retourneren moet het artikel ongedragen, onbeschadigd en in perfecte staat teruggestuurd worden. Het is van belang dat u het artikel terug stuurt met alle meegeleverde accessoires en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking. Ontvangen wij een sieraad dat gedragen, beschadigd of incompleet is, dan kunnen wij de herstelkosten in mindering brengen op het terug te storten bedrag.
3. Verstuur uw retourzending
Wanneer u de retourzending heeft aangemeld ontvangt u een e-mail met het retour adres. U heeft zelf de keuze met welke vervoerder u het product terugstuurt. De verzendkosten voor het retoursturen zijn voor de koper
De retourzending moet binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling bij ons binnen zijn voor een correcte terugbetaling. Wij raden u aan altijd de Track & Trace-code en het verzendbewijs te bewaren totdat u van ons een bevestiging per e-mail hebt ontvangen dat uw retour in goede orde is aangekomen.
U (De koper) bent verantwoordelijk voor het op tijd en correct retourneren van de bestelling naar het door Mrs Ellis opgegeven adres.
Retourneren bij bestellingen met gratis geschenk
Heeft u bij de bestelling een gratis geschenk ontvangen en besluit u (een deel van) de bestelling te retourneren, waardoor het totaalbedrag onder het minimumbedrag voor het geschenk uitkomt? Dan vervalt het recht op dit geschenk.
U heeft dan twee keuzes:
U behoudt het geschenk, waarbij de verkoopprijs van het geschenk in mindering wordt gebracht op het terug te storten bedrag of U stuurt het geschenk mee terug, samen met de geretourneerde sieraden.
5. Terugbetaling
Na ontvangst en controle van uw retour storten wij het aankoopbedrag (eventueel minus de waarde van een behouden geschenk) binnen 7 werkdagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode. U ontvangt hiervan altijd een bevestiging per e-mail.
6. Beschadigde of defecte producten
Is uw bestelling beschadigd of niet goed aangekomen? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@mrsellis.nl of vul het contactformulier in.
U wordt altijd met zorg geholpen en samen zoeken we naar een passende oplossing.
7. Ruilen
Ruilen is niet mogelijk. U kunt het item retour sturen en daarna een nieuw sieraad uit onze webshop aankopen.
Mocht u hulp nodig hebben bij het maken van een nieuwe keuze of heeft u vragen over het ruilen of retourneren van een artikel, dan kunt u ons bereiken via klantenservice@mrsellis.nl of via het contactformulier.
Wij helpen u graag verder.